Pytania do administratorów
Wysłane przez Papkin 
Pytania do administratorów
16 lut 2012 - 21:22:13
Nie znam się na technikaliach, ale taka faunkcjonalność jest na wielu innych forach - czy można by tak zaprogramować, że po wejściu na stronę główną forum widzimy w danym dziale nie tylko datę i godzinę w rubryce "ostatni post" , a również nick użytkownika? Ułatwiłoby to przeglądania i sprawdzanie aktywnych wątków.
Re: Pytania do administratorów
28 lut 2012 - 17:35:29
Witam,

data i autor ostatniego posta widoczne są na stronie głównej każdego działu tematycznego; na stronie głównej całego forum ta informacja mogłaby być myląca, bo każdy użytkownik może brać udział w wielu wątkach jednocześnie.

pozdrawiam,
root
Re: Pytania do administratorów
21 mar 2012 - 18:06:51
Witam serdecznie.
Bardzo się cieszę i jestem zadowolony, że portal Liegnitz.pl się rozwija i nawiązuje współpracę m.in. z tygodnikiem Konkrety.pl
Mam w związku z tym pytanie. Jaka jest możliwość , aby artykuły tam ukazujące się były także dostępne na portalu. Najlepszym miejscem według mnie, byłoby ewentualne umieszczanie ich na stronie głównej w kategoriach, np. historia miasta w prasie.
Nie wszyscy legniczanie są obecnie mieszkańcami Legnicy i tym samym mają utrudniony dostęp do tego tygodnika. Myślę, że nie jestem odosobnioną osobą w takiej sytuacji, a ciekawe artykuły na pewno zainteresują innych odwiedzających ten portal. Życzę dalszego rozwoju, pozdrawiam.
Re: Pytania do administratorów
21 mar 2012 - 23:35:41
Uwaga przyjęta. Co do miejsca ekspozycji tekstów publikowanych na łamach "Konkretów.pl" na naszym portalu, przemyślimy, jaki dział byłby najodpowiedniejszy. Sprawę rozstrzygniemy czym prędzej.
Re: Pytania do administratorów
22 mar 2012 - 14:09:39
Pozdrawiam wszystkich pasjonatów portalu Liegnitz I
Oglądam Wasz portal i czytam wiadomości na forum z wielkim zainteresowaniem.